FANDOM

L'SSID (Service Set IDentifier) es un nom inclòs en tots los paquets d'una xarxa sense fils (Wi-Fi) per identificar-los com a part de la mateixa. El codi consisteix en un màxim de 32 caràcters que la majoria de cops son alfanumèrics (tot i que l'estàndard no ho especifica, així que pot consistir en qualsevol caràcter). Tots els dispositius sense fils que intenten comunicar-se entre si, han de compartir el mateix SSID.

Existeixen algunes variants principals del SSID. Las xarxes ad-hoc, que consisteixen en màquines client sense un punt d'accés, utilitzen el BSSID (Basic Service Set IDentifier); mentre que a las xarxes d'infraestructura que incorporen un punt d'accés, s'utilitza l'ESSID (Extended Service Set IDentifier). Ens podem referir a cada un d'aquests tipus com SSID en termes generals. Sovint el SSID se'l coneix per nom de la xarxa.

Un dels mètodes més bàsics de protegir una xarxa sense fils és desactivar la difusió (broadcast) del SSID, ja que per l'usuari mig, no apareixerà com una xarxa en ús. En canvi, no deuria ser l'únic mètode de defensa para protegir una xarxa sense fils. S'han d'utilitzar també altres sistemes de xifrat i autentificació.

Extret de:SSID

¡Interferencia de bloqueo de anuncios detectada!

También en FANDOM

Wiki al azar